Удовлетворение от работата има не само, когато се занимаваш с любимата професия, но и когато виждаш персепективите на ръста в кариерата и разбираш, че те ценят като специалист. За да притежаваш „успешния пакет”, спазвай няколко правила.
1.Бъди общителна
Смята се, че в работата не трябва да се водят разговори на отвлечени теми. В действителност това въобще не е така. Разбира се не трябва колегите да знаят всичко за твоя личен живот, но и да се ограничава общуването само на професионални теми също не е добре. Ще те помислят за скучен и неинтересен човек, зациклил само върху своята работа. Но ти не си такава, нали?! Вечната тема са децата - разкажи нещо забавно, може и да се посъветваш и ще намериш отзвук на своите думи. Хората се чувстват поласкани, когато търсят тяхното мнение.
2.Човек от екипа
Научи се да мислиш, че ти преди всичко работиш в екип и че твоите лични постижения са достижения и на колектива, на групата. Сплотявай всички, заслужи репутацията на справедлив човек и в бъдеще тези същите хора ще гласуват за тебе като възможния ръководител.
3.Учи се непрекъснато
Стреми се към опресняване на знанията. Ако твоето образование не съответства на профила на изпълняваната работа, смело щурмувай институтите и различните курсовве за повишаване на квалификацията. Сега особено се ценят хората, владеещи близки до основната професия специалности. Не изоставай от времето и винаги ще бъдеш търсена.
4.Създай си свой имидж
Избягвай крайностите и щампите. Непрестанното носене на панталони и дънки не се приема добре. Обличай се женствено и избягвай крайностите. Големи яки, волани и прозрачни блузки не са подходящи за работа, както и в стил милитъри. Чанти, обувки, бижута, часовник и мобилен телефон са вещи на имиджа. Те трябва да бъдат подбрани с вкус и да отговарят на твоя статус, особено ако става дума за срещи с клиенти.
5.Не спори с боса
Дори ако очевидно ръководителят не е прав, не е необходимо да му доказваш своята гледна точка. Все едно ти няма да излезеш победител в спора, най-много да си развалите отношенията.
6.Анализирай
Искаш ли да се съобразяват с твоето мнение? Обмисляй всичко както трябва. Научи се първо да събереш цялата информация по актуалния въпрос, после я анализирай и чак тогава изказвяй своето мнение.
7.Делови контакти
Срещай се с колеги от други компании или фирми. Стреми се да поддържаш добри отношения с тях. Никога не знаеш кога ще ти потрябва даден човек. За успешната кариера е необходимо да лобираш за своите интереси, а това е възможно с помощта на добри контакти.
8.Надежден партньор
Винаги бъди готова да говориш за своите отговорности. Не можеш да получиш репутация на успешен човек баз уважението на партньора. Демонстрирай професионализма си и така ще докажеш, че ти си ценния кадър.
И на 25, и на 30, и на 40 на нас ни се иска да изглеждаме значително по-млади отколкото сме. С всяка изминала година това желание се засилва, но, уви, още никой не е открил тайната на вечната младост....
Здравословното хранене, физическата активност и козметичните процедури помагат на жените да се разхубавят. На теория. На практика обаче те се нуждаят от още един, много ваен фактор, без който няма да ...
Фина, гъста, права - как точно да подстрижем косата си, за да сме в крак с модните тенденции и едновременно с това да ни отива? След като в продължение на няколко сезона цветът беше по-важен от стила ...
Обект на страст, повод за вечни спорове, причина за лошо самочувствие или за гордост, гърдите са възпявани от векове от поетите. И сравнявани с какво ли не. В действителност те са една доста прозаична...